Продукти с най-добро съотношение цена качество дизайнсъстояние на поръчката Ние сме тук за вас

Меню

ОБЩИ УСЛОВИЯ

!.   1.OПРЕДЕЛЕНИЯ  И ТЕРМИНИ

Mezoni - е търговското наименование  на S.C. Super Ball S.R.L., юридическо лице с румънска националност, със седалище в Ортишоара, No. 282B, окръг Тимиш, пощенски код 307305, с пореден номер в Търговския регистър J35/3570/2004, уникален фискален регистрационен код RO16992274.

ПродавачMezoni чрез уебсайта www.mezoni.bg

Купувач – може да бъде всяко физическо лице на възраст над 16 години или юридическо лице, което създаде профил в сайта и направи поръчка.

Клиент – може да бъде всяко физическо лице, навършило 16 години, или юридическо лице, което има или получава достъп до СЪДЪРЖАНИЕТО, чрез всякакви средства за комуникация, предоставени от Mezoni (електронни, телефонни и др.) или въз основа на съществуващо потребителско споразумение между Mezoni и лицето, което изисква създаване и използване на профил.

Потребител - всяко физическо лице, навършило 18 години, или юридическо лице, регистрирано на Сайта, което чрез завършване на процеса на създаване на акаунт се е съгласило със специфичните за сайта клаузи в раздел Общи условия.

Профил – разделът на Сайта, състоящ се от имейл адрес и парола, който позволява на Купувача да изпрати Поръчката и който съдържа информация за Клиента/Купувача и историята на Купувача в Сайта (поръчки, данъчни фактури, гаранции за стоки, и т.н.). Потребителят е отговорен и ще гарантира, че цялата информация, въведена при създаването на акаунта, е правилна, пълна и актуална.

Любими - раздел от Профила, който позволява на Купувача/Потребителя да създава списъци със стоки и услуги, които той/тя иска да следва с оглед на възможна покупка, използвайки предлаганата от Продавача услуга за проследяване на стоките и услугите чрез получаване на търговски съобщения от негова страна.

Списък – секцията Любими, където Купувачът/Потребителят може да добави стоки или услуги, които иска да следва за евентуална покупка, и които впоследствие може да изтрие или добави в кошницата за пазаруване („Моята кошница“).

Моята кошница - раздел на Профила, който позволява на Купувача/Потребителя да добавя стоки или услуги, които желае да закупи в момента на добавяне или по-късно; ако стоките или услугите не са закупени в момента на добавяне чрез извършване на поръчката, Купувачът/Потребителят ще се възползва от предлаганата от Продавача услуга за проследяване на стоките и услугите чрез получаване на търговски съобщения от него.

Сайт – онлайн магазинът, хостван на уеб адреса mezoni.bg и неговите поддомейни.

Поръчка – електронен документ, който действа като форма на комуникация между Продавача и Купувача, чрез който Купувачът предава на Продавача, чрез Сайта, своето намерение да закупи Стоки и Услуги от Сайта.

Стоки и услуги - всеки продукт или услуга, посочени на Сайта, включително продуктите и услугите, посочени в Поръчката, които трябва да бъдат предоставени от Продавача на Купувача в резултат на сключения Договор.

Кампания – актът на излагане с търговска цел на ограничен брой Стоки и/или Услуги с ограничен и предварително определенa наличност за ограничен период от време, определен от Продавача.

Договор – представлява договор, сключен от разстояние между Продавача и Купувача, без едновременното физическо присъствие на Продавача и Купувача.

Съдържание – представлява:

• цялата информация на сайта, която може да бъде посетена, прегледана или достъпна по друг начин чрез използване на електронно устройство;

• съдържанието на всеки имейл, изпратен до Купувачите от Продавача чрез електронни средства и/или всякакви други налични средства за комуникация;

• всякаква информация, съобщена по какъвто и да е начин от служител/сътрудник на Продавача, Купувача, съгласно посочената или не от него информация за контакт;

• информация, свързана със Стоките и/или Услугите и/или тарифите, прилагани от Продавача за определен период;

• информация, свързана със Стоките и/или Услугите и/или тарифите, начислявани от трето лице, с което Продавачът има сключени договори за партньорство, през определен период;

• данни, свързани с Продавача, или други привилегировани данни на Продавача.

Документ – настоящите Общи условия.

Търговски съобщения – всякакъв вид изпратено съобщение (като: имейл/SMS/телефон/мобилен push/webpush/и т.н.), съдържащо обща и тематична информация, информация за подобни или допълващи продукти на тези, които сте закупили, информация относно оферти или промоции, информация относно Стоки и Услуги, добавени към раздела „Моят профил/Кошница“ или раздела „Профил/Любими“, както и други търговски съобщения като пазарни проучвания и проучвания на общественото мнение.

Транзакция - събиране или възстановяване на сума, произтичаща от продажбата на Стока и/или Услуга от Mezoni, на Купувача, чрез използване на услугите на финансов инструмент за плащания, договорен от Продавача, независимо от начина на доставка.

Зелена такса - сумата, изразена в лева, платена от Продавача на компанията, упълномощена да поеме операциите по събиране, транспортиране и оползотворяване/рециклиране на отпадъчно електрическо и електронно оборудване, както е предвидено в действащото законодателство.

Спецификации – всички спецификации и/или описания на Стоките и Услугите, както е посочено в тяхното описание.

2. ДОГОВОР

2.1. С регистрирането на Поръчка на Сайта, Купувачът се съгласява с формата на комуникация (телефон или електронна поща), чрез която Продавачът извършва своите търговски операции.

2.2. Уведомлението, получено от Купувача, след извършване на Поръчката, има ролята на информация и не представлява приемане на Поръчката. Това уведомяване се извършва по електронен път (e-mail) или по телефона.

2.3. Договорът се счита за сключен между Продавача и Купувача в момента, в който Купувачът получи от Продавача, чрез имейл и/или SMS, уведомлението за изпращане на Поръчката.

2.4. Документът и информацията, предоставени от Продавача на уебсайта, ще формират основата на Договора, в допълнение към който е гаранционният сертификат, издаден за някои от закупените Стоки. Гаранционният сертификат може да бъде издаден от Продавача или от някой от неговите доставчици.

3. ПОЛИТИКА ЗА ОНЛАЙН ПРОДАЖБИ

3.1. Достъпът за разглеждане на Съдържанието и извършване на поръчка е разрешен само на Потребители/Купувачи, които имат активен профил в Сайта.

При основателни причини Mezoni си запазва правото да ограничи достъпа на Потребителя/Купувача с цел разглеждане на Съдържанието, извършване на Поръчка и/или до някои от приетите методи за плащане, ако прецени, че въз основа на поведението на Потребителя/Купувача или активност в сайта, действията му могат да навредят на Mezoni по какъвто и да е начин. Във всеки от тези случаи Потребителят/Купувачът може да се свърже с отдела за връзки с клиенти на contact@mezoni.bg, за да бъде информиран за причините, довели до прилагането на горепосочените мерки.

3.2. Всеки потребител може да има само един профил. Забранено е споделянето на Профил между няколко Потребителя/Клиента.

3.3. Чрез създаването на Профил и/или използването на Съдържанието и/или извършването на Поръчки, Клиентът/Потребителят/Купувачът изрично и недвусмислено приема Общите условия на Сайта в последната актуализирана версия, която е съобщена в рамките на Сайта, съществуваща на датата на която Профила  е създаден и/или използването на съдържанието и/или датата на извършване на поръчката.

3.4. Продавачът си запазва правото периодично да актуализира и променя Общите условия на сайта, за да отрази всички промени в начина и условията на работа на сайта или промени в законовите изисквания. Документът е предоставен на Клиенти/Потребители/Купувачи от момента на показването му на Сайта. В случай на такава промяна, ние ще предоставим актуализираната версия на Документа на Сайта, поради което Ви молим периодично да проверявате съдържанието на този Документ.

3.5. Комуникацията с Продавача може да се осъществи чрез директно взаимодействие с него или чрез посочените адреси в раздел „Контакти“ на Сайта. Продавачът има свободата да управлява получената информация, без да е необходимо да предоставя обосновки за това.

3.6. Продавачът ще доставя Стоките и Услугите само на територията на България.

3.7. Всички цени, свързани със Стоките и/или Услугите, представени на Сайта, са изразени в лева (BGN) и включват ДДС.

3.8. При предвидените от закона условия цената на електронните стоки, изложена на Сайта, включва зелена такса.

3.9. В случай на онлайн плащания, Продавачът не носи/не може да носи отговорност за каквито и да било други допълнителни разходи, поети от Купувача, включително, но не само, такси за конвертиране на валута, прилагани от банката издател на неговата карта, в случай че валутата на издателя се различава от BGN. Купувачът е единствено отговорен за това действие.

3.10. Препоръчителната цена на Доставчика представлява информация от доставчика към търговеца относно продажбата в магазини, търговски центрове или всякакви други търговски пространства онлайн или с физическо присъствие. Тази препоръчителна цена не е референтна цена при продажбата на продукти от Продавача и Продавачът не предлага за продажба Стоки и/или Услуги на тази цена. Тази препоръка е чисто информативна и няма правна стойност, не е задължителна за прилагане, не се усвоява и не се включва в продажбите на намалени цени, както са определени от OG 99/2000 относно продажбата на пазарни продукти и услуги.

3.11. Продавачът може да публикува на Сайта информация за Стоки и/или Услуги и/или промоции, практикувани от него или от друго трето лице, с което Продавачът има сключени договори за партньорство, в рамките на определен период от време и в рамките на наличния склад.

3.12. Клиентът може да прави поръчки за продадени в даден момент Стоки и/или Услуги, изключително на уебсайта, като офертите са ограничени във времето (след посочения период не могат да се правят повече поръчки и артикулите вече не се виждат на www.mezoni.bg). Цената, показана на уебсайта в момента на поръчката e крайна. Не могат да се правят поръчки за оферта за Стоки и/или Услуги, която е изтекла. Продавачът може да променя цени, оферти, количества по всяко време според вътрешни критерии (географско местоположение, складова наличност и др.) съобразно вече направените поръчки/договори. Продавачът не може да бъде задължен да поддържа определена цена, освен за направените поръчки; потенциални клиенти, които разглеждат офертите, но не правят поръчки, не могат да поискат цена/оферта, различна от тази, показана на уебсайта www.mezoni.bg.

3.13. Цялата информация, използвана за описание на Стоките и/или Услугите, характеристиките и тежестта, налична на Сайта (статични / динамични изображения / мултимедийни презентации / връзки към други сайтове и др.), не представлява договорно задължение от страна на Продавача, те са с цел представяне. Продавачът може да оттегли оферта за Стоки и/или Услуги или да я промени по всяко време.

 

4. ПРАВА НА ИНТЕЛЕКТУАЛНА И ИНДУСТРИАЛНА СОБСТВЕНОСТ

4.1. Съдържанието, както е дефинирано в увода, включително, но не само лога, стилизирани изображения, търговски символи, статични изображения, динамични изображения, текст и/или мултимедийно съдържание, представено на сайта, са изключителна собственост на Mezoni, и притежава Всички права получени в тази връзка пряко или непряко (чрез лицензи за използване и/или публикуване), са запазени.

4.2. Клиентът/Купувачът/Потребителят няма право да копира, разпространява, публикува, прехвърля на трети страни, променя и/или по друг начин, използва, свързва към, показва, включва каквото и да е Съдържание в какъвто и да е контекст, различен от първоначално предвидения от Mezoni, включват каквото и да е Съдържание извън Сайта, премахването на знаци, обозначаващи авторските права на Mezoni върху Съдържанието, както и участие в трансфера, продажбата, разпространението на материали, направени чрез възпроизвеждане, модифициране или показване на Съдържанието, освен с изричното писмено съгласие на Mezoni.

4.3. Всяко Съдържание, до което Клиентът/Купувачът/Потребителят има и/или получава достъп по какъвто и да е начин, е предмет на Документа, ако Съдържанието не е придружено от конкретно и валидно споразумение за използване, сключено между Mezoni и него, и без никакво имплицитно или изрично гаранция от Mezoni по отношение на това съдържание.

4.4. Клиентът/Купувачът/Потребителят може да копира, прехвърля и/или използва Съдържанието само за лични или некомерсиални цели, само ако те не противоречат на разпоредбите на Документа.

4.5. Ако Mezoni предостави на Клиента/Купувача/Потребителя правото да използва във формата, описана в отделно потребителско споразумение, определено съдържание, до което Клиентът/Купувач/Потребител има или получава достъп след това споразумение, това право се разпростира само върху това или това съдържание, определено в споразумението, само по време на съществуването на това или тези съдържание на сайта или периода, определен в споразумението, съгласно определените условия, ако съществуват и не представляват договорен ангажимент от страна на Mezoni за съответен Клиент/Купувач/Потребител или всяка друга трета страна, която има/получава достъп до това прехвърлено съдържание по какъвто и да е начин и която може да бъде или е увредена по някакъв начин от това съдържание, по време или след изтичане на потребителското споразумение.

4.6. Никакво Съдържание, предадено на Клиента, Потребителя или Купувача чрез каквито и да било средства за комуникация (електронни, телефонни и др.) или придобито от него чрез достъп, посещение и/или разглеждане, не представлява договорно задължение от страна Mezoni на  и/или служителят/служителят на Mezoni, който е посредничил при прехвърлянето на Съдържание, ако такова съществува, във връзка с това съдържание.

4.7. Всяко използване на Съдържанието за цели, различни от изрично разрешените от този Документ или от потребителското споразумение, което го придружава, ако съществува, е забранено.

5. ПОРЪЧКА

5.1. Клиентът/Купувачът може да направи Поръчка на Сайта, като добави желаните Стоки и/или Услуги в кошницата за пазаруване, след което завърши Поръчката, като извърши плащане чрез един от изрично посочените методи. Веднъж добавени в количката за пазаруване, Стока и/или Услуга се запазват за 20 минути и са достъпни за покупка, докато са налични. Ако Поръчката не бъде заплатена в рамките на 20 минути, резервацията на Стоката и/или Услугата ще бъде анулирана и тя ще стане отново достъпна за други Клиенти/Купувачи.

5.2. С попълването на Поръчката, Клиентът/Купувачът се съгласява, че:

5.2.1. всички предоставени от него данни, необходими за процеса на покупка, са верни, пълни и актуални към момента на подаване на Поръчката

5.2.2. взе под внимание и е съгласен с разпоредбите на документа.

5.2.3. Продавачът може да се свърже с него по всички налични/съгласувани от Продавача средства във всяка ситуация, в която е необходимо да се свърже с Купувача.

5.3. Поръчки могат да се правят само през уебсайта и Клиентът/Купувачът не може да направи поръчка или да поиска нейната промяна по телефона.

5.4. При основателни причини Продавачът си запазва правото да променя количеството на Стоките и/или Услугите в Поръчката и Клиентът/Купувачът няма право на обезщетение за вреди или лихви, причинени от този факт.

Ако, промени количеството на Стоки и/или Услуги от предварително заплатена поръчка по банков път или с кредитна/ дебитна карта, Продавачът ще уведоми Купувача на посочения при подаване на Поръчката електронен адрес или телефонен номер и ще въстанови сумата в рамките на 7 (седем) работни дни от датата, на която Продавачът е узнал за този факт или от датата, на която Купувачът изрично е изразил намерението си да прекрати Договора или ще възнагради Клиента/Купувача чрез предлагане на ваучер равен на стойността на поръчката. Условията за предоставяне на ваучерите са подробно описани в точки 8.14. и 8.15.

5.5. Продавачът може да анулира поръчката, направена от Клиента/Купувача, без предварително уведомяване на Клиента/Купувача, без последващо задължение на която и да е от страните към другата или без никоя страна да може да претендира обезщетение от другата в следните случаи:

5.5.1. неприемане от банката издател на картата на Купувача, на транзакцията, в случай на онлайн плащане;

5.5.2. анулиране на транзакцията от одобрения от Mezoni  финансов инструмент за плащания, в случай на онлайн плащане;

5.5.3. предоставените от Клиента/Купувача данни на Сайта са непълни и/или неверни;

5.5.4. неполучаване на потвърждение за плащане в рамките на 48 часа от подаване на Поръчката, в случай на Поръчки с плащане по банков път;

5.5.5. Клиентът/Купувачът е направил и отказал повече от 2 поръчки с плащане при доставка;

5.5.6. Клиентът/Купувачът е направил и анулирал повече от 2 поръчки;

5.5.7. Клиентът/Купувачът е направил поръчки и впоследствие е поискал промяната им, като се е отказал от повече от 10 Стоки и/или Услуги от броя на Стоките и/или Услугите, закупени за един месец;

5.5.8. Клиентът/Купувачът използва предубеден език, нарушава правата на интелектуална собственост или съществуването на неговия акаунт може да навреди на Продавача по какъвто и да е начин.

5.6. Направена поръчка може да бъде променена само в следните ситуации и само когато Клиентът/Купувачът изрично поиска това, писмено, чрез изпращане на имейл до contact@mezoni.bg, в който посочва своята заявка и номера на поръчката:

5.6.1. Клиентът/Купувачът се отказва от продукт и уведомява Продавача по имейл на contact@mezoni.bg преди изпращане на поръчката;

5.6.2. Увеличаване на количеството на вече съществуващ продукт в поръчка, продукт, който е в активна кампания към момента на заявка за допълване на поръчката;

5.6.3. Забавяне на доставката по вина на Продавача с максимум две седмици след максималния срок за доставка;

5.6.4. Промяна на адреса за доставка;

5.6.5. Промяна на начина на плащане само ако Клиентът/Купувачът първоначално е избрал плащане с наложен платеж;

5.6.6. Промяна на данните за фактуриране. За вече издадени фактури не могат да се правят промени по отношение на юридическото/физическото лице (замяна с ново лице), а само корекции (на име/име, данни за контакт и др.).

5.7. Поръчките не могат да бъдат променяни, ако Клиентът/Купувачът избере онлайн плащане или банков превод на своето възнаграждение.

5.8. Поръчките не могат да се комбинират.

5.9. Ако Клиентът/Купувач анулира поръчка, за която е платил предварително по банков път или онлайн с картата и плащането вече е авторизирано от банката, издала картата на Клиента/Купувача, преведената сума ще бъде възстановена от Продавача в рамките на от максимум 14 работни дни от датата, на която Продавачът влезе във владение на върнатата стока/стоки или ще възнагради Клиента/Купувача, като предложи Ваучер в заплатената сума. Този ваучер може да се използва за закупуване на Стоки и/или Услуги в Сайта съгласно разпоредбите на чл. 8.14. и 8.15.

5.10. Ако Клиентът/Купувачът промени своите лични данни, използвайки формулярите, налични на уебсайта, всички текущи поръчки, съществуващи към този момент, запазват данните, определени/приети от Клиента/Купувача преди момента на промяната, като се вземат предвид при доставка и контакт, новите данни съответно променени.

5.11. Направена поръчка може да бъде анулирана преди да бъде изпратена чрез писмено искане на Клиента/Купувача чрез изпращане на имейл до contact@mezoni.bg, като ясно се упоменават анулирането и номерът на поръчката.

5.12. Съгласно закона, Клиентът/Купувачът има право да се откаже от Договора, респективно да върне Стока или да се откаже от Услуга, в рамките на 14 календарни дни, без да посочва причина. Клиентът/Kупувачът поема преките разходи, свързани с връщането на продуктите, съгласно разпоредбите на GEO № 34/2014 г.

Mezoni  удължава за своите  Клиентити/Купувачи този срок до 30 календарни дни. Срокът може да бъде удължен и важи за определени продукти, които правят обект на промоции, сигнализиран на уебсайта. По този начин срокът за връщане или отказ от Стока/Услуга изтича в рамките на 30 дни от:

• денят, в който Купувачът влезе във физическо владение на последната Стока - ако Купувачът поръча няколко продукта в една поръчка, които ще бъдат доставени отделно

• деня, в който Купувачът влезе във физическо владение на последната Стока или последната част - в случай на доставка на продукт, който се състои от няколко партиди или части

5.13. Ако Клиентът/Купувачът реши да се оттегли от Договора, той/тя ще може да попълни формуляра за връщане онлайн на mezoni.bg/formular-retur-produse

5.14. Чрез попълване на формуляра за връщане, Клиентът/Купувачът има възможност да избере Стоки едновременно от една или повече подлежащи на връщане поръчки (тези в рамките на максимален период от 30 календарни дни).

5.15. Ако Клиентът/Купувачът заяви отказ от Договора в рамките на законовия срок за отказ от договора, той трябва да върне и всички подаръци, придружаващи съответния продукт.

За поръчки, които са се възползвали от допълнителни отстъпки, предоставени от Продавача, той ще възстанови на Клиента стриктно платената сума след предоставяне на отстъпката. Ако Поръчката бъде платена, Продавачът ще възстанови сумата в рамките на максимум 14 (четиринадесет) дни от датата на приемане на върнатите от Клиента продукти.

Сумата ще бъде въстановена, както следва:

5.15.1. за поръчки, платени с онлайн карта: чрез възстановяване на сумата по сметката, от която е извършено плащането;

5.15.2. за поръчки, платени с Платежно нареждане/reimbursement/iTransfer/ Банкова карта: по банков път;

5.15.3. за поръчки платени с потребителски кредит: анулиране/преизчисляване на договорни вноски.

5.16. Клиентът/Купувачът, който е уведомил Продавача съгласно чл. 5.12., носи отговорност да гарантира, че посочените Стоки са били върнати или предадени на Продавача или на лице, упълномощено от Продавача да получи Стоките (обикновено експресния куриер фирма, посочена под формулярът за връщане), без неоправдано забавяне и в срок не повече от 30 календарни дни от датата, на която е уведомил Продавача за решението си да се откаже от договора. Срокът е спазен, ако продуктите са изпратени от Клиента/Купувача преди изтичане на срока от 30 календарни дни и са надлежно опаковани за защита при транспорт.

5.17. Продавачът ще може да отложи възстановяването на сумата, докато не получи продадените Стоки или докато не получи доказателство, че са били изпратени, ако не е предложил сам да възстанови Стоките (ще се вземе предвид най-новата дата).

5.18. Следните са изключени от правото на отказ от договора:

5.18.1. доставка на Стоки, които има вероятност да се влошат или да изтекат бързо;

5.18.2. доставка на запечатани Стоки, които не могат да бъдат върнати поради съображения за защита на здравето или хигиена и които са били разпечатани от Купувача (Козметика; категория Ароматерапия)

5.18.3. доставката на Стоки, които след доставката, според тяхното естество, са неразделно смесени с други елементи;

5.18.4. доставката на Стоките, които се продават в комплект/комплект при условията, при които Клиентът/Купувачът не желае и не връща Стоките в тяхната цялост;

5.18.5. доставка на Стоки с намалена цена, изрично отбелязани, чиито дефекти са посочени в Спецификациите преди извършване на Поръчката. Чрез подаване на Поръчката, Клиентът се е съгласил с тях, следователно Продавачът не може да носи отговорност за такива дефекти и молбата за връщане на Клиентът няма да бъде удовлетворена.

5.19. Ако Клиентът/Купувачът заяви връщане на мебел или матрак, той трябва да върне Стоката в същото състояние, в което е получена и в нейната цялост (включително всички компоненти, винтове и др.). Всяко нарушение на тези разпоредби води до отказ от връщане и невъзможност за възобновяване на Клиента/Купувача. По същия начин Продавачът не поема отговорност за обработката, транспорта, монтажа на мебелите или матрака и не приема връщане на мебели или матраци, които имат дефекти в резултат на действието на тези фактори.

5.20. В случай на връщане, Клиентът/Купувачът има задължението да опакова правилно Стоките, така че да могат да бъдат защитени и обработени безопасно до склада на Продавача. В противен случай куриерската фирма, посочена във формуляра за връщане, има право да откаже да поеме пратката, като задължението и разходите по връщането са за сметка на Клиента/Потребителя. Ако Клиентът/Купувачът изпрати продуктите неправилно опаковани за защита/обработка по друг начин (друг куриер.) носи отговорност за щети, дефекти, непълноти, открити при получаване на връщането. Горните разпоредби не се отнасят за оригиналната опаковка на продуктите, а за всяка опаковка, която според куриерските стандарти, посочени на страницата на куриера, е в състояние да защити продуктите според техните специфики (материал, размери и др.).

 

6. КОНФИДЕНЦИАЛНОСТ

6.1. Mezoni ще запази поверителността на всяка предоставена от вас информация. Разкриването на предоставената информация ще бъде възможно само при условията, посочени в този документ.

6.2. Купувачът/Клиентът няма  право  на публична декларация, промоция, съобщение за пресата или какъвто и да е друг начин за разкриване на информация пред трети страни относно Поръчката/Договора без предварителното писмено съгласие на Продавача.

6.3. Изпращайки информация или материали чрез този сайт, вие предоставяте на Продавача неограничен и неотменим достъп до тях, правото да използва, възпроизвежда, показва, променя, предава и разпространява тези материали или информация. Вие също така се съгласявате, че Продавачът може свободно да използва, в свой собствен интерес, тази информация, идеи, концепции, ноу-хау или техники, които сте ни изпратили чрез Сайта. Mezoni няма задължения по отношение на поверителността на изпратената информация, ако действащото законодателство не предвижда други спецификации в това отношение.

7. ТЪРГОВСКИ КОМУНИКАЦИИ

7.1. Купувачът/Потребителят/Клиентът може по всяко време да промени опцията си относно съгласието, дадено на Продавача за търговски съобщения, съдържащи обща и тематична информация, включително информация относно оферти или промоции, както следва:

7.1.1. чрез промяна на настройките в Профила в секция „Моите абонаменти“;

7.1.2. чрез достъп до връзката за отписване, показана в търговските съобщения, получени от Продавача;

7.1.3. като се свържете с Продавача по имейл на contact@mezoni.bg.

7.2. Освен това, за да подобрим предлагането на стоки и услуги и изживяването при покупка, ние ще използваме вашите данни за извършване на пазарни проучвания и проучвания на общественото мнение. Информацията, получена от тези пазарни проучвания и от проучванията на общественото мнение няма да се използват за рекламни цели, а само за горепосочените. Вашите отговори на пазарни проучвания и проучвания на общественото мнение няма да бъдат свързвани с вашата самоличност, нито предавани на трети страни, нито ще бъдат публикувани. Можете да възразите срещу използването на данните за пазарни проучвания и проучване на общественото мнение по всяко време, като отворите линка за отписване, показан в съобщението, или като се свържете с Продавача на contact@mezoni.bg.

 

8. ФАКТУРАНЕ - ПЛАЩАНЕ

8.1. Цената, начинът на плащане и срокът за плащане са посочени във всяка Поръчка. Продавачът издава на Клиента/Купувача фактура за доставените Стоки и Услуги, като задължението на Клиента/Купувача е да предостави цялата необходима информация за издаване на фактурата в съответствие с действащото законодателство.

8.2. Продавачът ще изпрати на Купувача фактурата, свързана с Поръчката, съдържаща Стоки и/или Услуги, продадени на Сайта, както и за всички други плащания, свързани с Поръчката, изключително в електронен формат, като добави фактурата към Акаунта на Купувача или чрез електронна поща, на посочения имейл адрес от Купувача в неговия Акаунт.

8.3. Плащането на поръчка, направена през уебсайта, може да се извърши онлайн:

• с дебитна карта

• разсрочено, в партньорство с Banca Transilvania, Alpha Bank - до 12 вноски

• на 4 вноски без лихва, за покупки до 1000 лева или между 6 и 60 вноски с лихва, за покупки над 1000 леи, в партньорство с TBI Bank - вижте всички подробности

• плащане 30 дни след покупка в партньорство с PayPo - вижте пълните подробности

• по банков път

• в брой при доставка с куриерска служба срещу допълнително заплащане от 5 лева, включено в стойността на транспорта

• За поръчки на стойност над 2000 лева плащането може да се извърши само онлайн, с карта или банков превод.

8.4. За коректно съобщаване на фактурата, свързана с Поръчката, Купувачът има задължението да актуализира данните на своя Профил толкова често, колкото е необходимо, и да има достъп до информацията и документите, свързани с всяка Поръчка, съществуващи в Профила.

8.5. Чрез този начин на комуникация Купувачът, влизайки в своя Профил, ще има запис на издадените от Мezoni фактури, като може да ги запазва и архивира по всяко време и по какъвто пожелае начин.

8.6. С изпращането на Поръчката Купувачът изразява съгласието си да получава фактурите в електронен формат чрез добавянето им към Профила от Продавача или чрез електронна поща, на имейл адреса, посочен в неговия Профила.

8.7. В случай на онлайн плащания, Продавачът не носи/не може да носи отговорност за каквито и да било други допълнителни разходи, поети от Купувача, включително, но не само, такси за конвертиране на валута, прилагани от банката издател на неговата карта, в случай че валутата на издателя се различава от BGN. Купувачът е единствено отговорен за това действие.

8.8. Данните на платежната карта на Потребителя/Купувача няма да бъдат достъпни за Продавача и няма да се съхраняват от Продавача или от процесора за обработка на плащания, интегриран в Сайта, а само от институцията за оторизиране на транзакциите или друго лице, упълномощено да предоставя услуги за съхранение картови идентификационни данни, за чиято самоличност Потребителят/Купувачът ще бъде информиран, преди въвеждане на данните.

 

Субектът, упълномощен да предоставя услуги за съхранение на данни за карти, е PayU S.A. със седалище в Познан, 60-166 Познан, на ул. Grunwaldzka 186, регистрирано в регистъра на предприемачите, воден от Съда на Познан - Nowe Miasto i Wilda в Познан, 8-ми търговски отдел на националната служба по вписванията с №. KRS 0000274399, акционерен капитал от 7 789 000 PLN (изплатен изцяло), данъчен идентификационен номер №. (NIP): 779-23-08-495 ("PayU").

8.9. В определени случаи, за да се запази сигурността на Транзакциите, при регистриране на Поръчката, Купувачът ще бъде помолен да разреши плащането чрез повторно въвеждане на паролата, свързана с Акаунта, или използване на пръстов отпечатък в случай на мобилни терминали, които имат тази възможност .

8.10. От съображения за сигурност на транзакцията, Потребителят/Купувачът се съветва да не остава влязъл в сайта и да не задава опцията за автоматично влизане на мобилни устройства. Разкриването на паролата за достъп до акаунта не е позволено и се препоръчва използването на парола със силен защитен знак (напр.: да съдържа поне осем знака, включително главни букви, малки букви, цифри и специални знаци).

8.11. Продавачът не иска от своите Клиенти/Потребители чрез никакви средства за комуникация (e-mail/телефон/SMS/и т.н.) информация относно поверителни данни, банкови сметки/карти или лични пароли.

8.12. Клиентът/Членът поема пълната отговорност за разкриването на поверителни данни на трето лице.

8.13. Продавачът се отказва от всякаква отговорност, в случай че Клиент/Потребител е/е/е ощетен по какъвто и да е начин от трето лице, което твърди, че е/представлява интересите на Продавача.

8.14.1. Промоционалният ваучер се предлага с цел лоялност на клиента/потребителя и за други маркетингови дейности. Той винаги е придружен от Регламент на кампанията, определящ валидността и условията за отпускане на кредитите, които Клиентът/Потребителят получава в сметката. Промоционалният ваучер е номинален за всеки Потребителски профил на Клиентите/Купувачите, не може да се прехвърля и стойността му не може да се конвертира в пари. На Клиента/Купувача се генерира уникален код в неговия Профил, който той може да използва само като го въведе в специалното поле, преди да завърши поръчката;

 

8.14.2. Търговският ваучер се предлага със съгласието на Клиента/Потребителя при условията на чл.5.4. и 5.7., е със срок на валидност 3 месеца и не може да се прехвърля. На Клиента/Купувача се присвоява уникален код в неговияПрофил, който той може да използва само като го въведе в специалното поле преди завършване на поръчката.

 

8.15. Клиентът/Купувачът не може да иска възстановяване на стойността на промоционалните и търговските ваучери в пари.

 

8.16. Продавачът може едностранно да променя механизма за предоставяне на ваучери, без Потребителят/Клиентът/Купувачът да има право да претендира обезщетение за вреди или лихви за неразпределението или анулирането на ваучерите.

9. ДОСТАВКА НА СТОКИ

9.1. След като регистрира Поръчката, Клиентът/Купувачът ще получи уведомителен имейл на всяка стъпка от етапа на доставка на своята Поръчка или ще може да проследи този етап от Клиентския профил.

9.2. Срокът за доставка на всяка Поръчка се посочва в момента на подаване на Поръчката и се изчислява въз основа на продължителността на транспортирането на Стоката от доставчика до склада на Продавача или периода на производство на Стоката, времето за обработка на Поръчката в склад на продавача и време за обработка и доставка чрез куриерска услуга, като се вземат предвид броя на работните дни в месеца. Доставката се извършва по правило в срока за доставка, посочен в Поръчката. Клиентът/Купувачът има достъп за преглед на статуса на тази доставка и е уведомен по имейл и в профила за статуса на своята Поръчка.

При условия, че доставката на Поръчката ще надхвърли крайния срок, съобщен в момента на подаване на Поръчката, Продавачът има задължението да уведоми Клиента/Купувача изключително по електронна поща, на имейл адреса, посочен в профила и Клиентът/Купувачът може да избере или да се откаже от част от Стоките в Поръчката или от цялата Поръчка, или да приеме новия срок за доставка. Съобщаването на тези отговори ще се извършва изключително в писмен вид по електронна поща на адрес contact@mezoni.bg. Ако Клиентът/Купувачът реши да се откаже от част от Стоките от Поръчката или от цялата Поръчка и плащането е направено предварително, Продавачът е длъжен по закон да преведе платената сума в рамките на максимум 14 работни дни от датата на с което Клиентът/Купувачът е заявил желание за отказ от Договора или ще възнагради Клиента/Купувача чрез предоставяне на Ваучер в заплатената сума. Този ваучер може да се използва за закупуване на Стоки и/или Услуги в Сайта съгласно разпоредбите на чл. 8.14 и 8.15.

9.3. Доставката на Стоките се извършва изключително с куриер, на територията на България, като Продавачът има право да реши коя куриерска компания да бъде използвана за доставката на всеки отделен пакет, без Клиентът/Купувачът да може да изрази предпочитанията си или поиска обезщетение за вреди от този факт.

9.4. Таксата за доставка е 15 (петнадесет) лева (с ДДС) в цяла България и включва само услугата за доставка до предната част на сградата от местоположението, посочено от Клиента/Купувача в Поръчката. Тази услуга не включва транспортирането на Стоките до вратата на Клиента/Купувача или монтажа на Стоките. За поръчки с плащане в брой при доставка се начислява допълнителна такса от 5 (пет) лева (с ДДС). За извънгабаритни продукти от категории Дивани, Мебели за всекидневна и спалня, Градински мебели се начислява такса за доставка от 99 лева за всеки поръчан продукт.

9.5. Ако Клиентът/Купувачът добави към поръчката си Стоки с различни дати на доставка, те ще бъдат доставени отделно, в зависимост от наличността на продуктите, показани на уебсайта в момента на подаване на поръчката, като няма възможност за кумулиране на поръчката в единична доставка. В такива ситуации транспортните разходи се разпределят пропорционално на стойността на продуктите във всяка доставка.

9.6. За населени места извън куриерската мрежа (вижте тук списъка с населени места с допълнително заплащане), доставката се извършва срещу допълнителна такса от 20 (двадесет) лева (с ДДС) за населените места в списъка по-горе, независимо от категорията, към която се отнася Стоката,която принадлежи към стойността на поръчката.

9.7. За да се гарантира целостта на малки и чупливи продукти и да се намали срокът за доставка, Продавачът може да реши да използва системата MultiColet: поръчката се изпраща с няколко отделни пратки (в отделни дни). Клиентът/Купувачът може да провери броя на пратките на поръчка и техния статус в секция Моят профил на Уебсайта. Продавачът не гарантира по никакъв начин, че поръчката ще бъде изпратена в една пратка, нито изисква допълнителни такси за доставка в две пратки, ако решението е взето от Продавача. Начинът на опаковане и доставка е по свободен избор на Продавача при спазване на задължението за пълна доставка на продуктите в рамките на поетия срок.

10. ГАРАНЦИИ

10.1. Всички Стоки, продавани от Продавача, с изключение на Стоки, където този аспект е изрично посочен, се ползват от гаранционни условия в съответствие с действащото законодателство и търговските политики на производителите. Стоките са нови (с изключение на Стоки, където този аспект е изрично посочен), в оригиналната опаковка и идват от източници, упълномощени от всеки отделен производител.

 

10.2. Продавачът спазва гаранционните разпоредби съгласно действащото българско законодателство. Ясните подробности, свързани с тези гаранции, са дадени от спецификациите на стоките и никоя от страните не може да поиска разширена гаранция, повече от споменатата. Гаранцията се отнася за нормални условия на ползване и е валидна само за продукти, закупени и заплатени от Клиента/Купувача на Сайта. Продуктите се ползват от гаранция за съответствие съгласно разпоредбите на Закон 449/2003, тъй като той визира Директива 1999/44/ЕО относно продажбата на потребителски стоки и свързаните с тях гаранции, или ако в представянето на продукта е посочен удължен гаранционен период, по-дългият срок се прилага дълго. Отговорност на Продавача, съгласно разпоредбите на чл. 9-14 от Закон 449/2003, се извършва, ако липсата на съответствие се появи в рамките на период от 2 години, изчислен от доставката на продукта. Гаранцията включва възстановяване на стойността или ремонт или замяна на дефектни и/или несъответстващи Стоки, за които Клиентът уведоми писмено Продавача в законовия срок. Клиентът/Купувачът има право да избере едно от тези решения, при условие че този избор не се окаже невъзможен или непропорционално скъп за Продавача. Несъответстващите стоки стават собственост на Продавача. Клиентът/Купувачът няма право на обезщетение или неустойки за несъответстващи Стоки и чрез подаване на Поръчката декларира, че приема решението на Продавача за прилагане на гаранцията в случай на несъответствие.

 

10.3. На Сайта са предоставени ясно подробности за характеристики на всеки продукт. Информацията относно сроковете и условията на предоставената от Продавача гаранция и общите инструкции за употреба на различни видове продукти могат да бъдат предадени на Клиента/Купувача като документ в цифров формат, наличен в Профила или поискан чрез имейл адрес. Ако тази информация не е достигнала до Клиента/Купувача, той може да я получи по всяко време чрез телефонна заявка или имейл на contact@mezoni.bg.

11. ПРЕХВЪРЛЯНЕ НА СОБСТВЕНОСТТА ВЪРХУ СТОКИ

11.1. Собствеността върху Стоките ще бъде прехвърлена при доставка, след извършване на плащането от страна на Клиента/Купувача на мястото, посочено в Поръчката (подразбира се като доставка - подписът за получаване на транспортния документ, предоставен от куриера, или подписът за получаване на данъчната фактура в случай на доставки, извършени от персонала Продавач). валидна към момента на поръчката и нейното писмено уведомяване на Продавача.

12. ОТГОВОРНОСТ

12.1. Продавачът не носи отговорност за щети от какъвто и да е вид, които Купувачът или трета страна може да претърпи в резултат на изпълнение от Продавача на някое от задълженията си по Поръчката, както и за щети, произтичащи от използването на Стоките и Услугите след доставка и в специално за тяхната загуба.

 

12.2. Със създаването и използването на Профила, Потребителят/Купувачът поема отговорност за запазване на поверителността на данните в Профила (потребителско име и парола) и за управление на достъпа до Профила и, до степента, разрешена от действащото законодателство, носи отговорност за дейност, извършвана чрез неговия акаунт.

 

12.3. Клиентът/Купувачът се задължава да следи постоянно Документа, който може да бъде актуализиран, модифициран и допълван. В случай на недоразумения се прилагат Общите условия, валидни към момента на поръчката и нейното писмено уведомление до Продавача.

13. ОБРАБОТКА НА ЛИЧНИ ДАННИ

13.1. www.mezoni.bg е собственост на S.C. Super Ball S.R.L., със седалище в Ортишоара, 282B, Jud. Тимиш, Румъния, пощенски код 307305 и е регистриран в регистъра на доказателствата за обработка на лични данни под номер 32465.

13.2. Съгласно изискванията на Закон бр. 677/2001 за защита на лицата по отношение на обработването на лични данни и свободното движение на такива данни, изменен и допълнен, Mezoni има задължението да управлява личните данни, които ни предоставяте, по безопасен начин и само за посочените цели .

13.3. Целта на събирането на данни е:

• информиране на Клиенти/Купувачи относно състоянието на техния акаунт, включително валидиране, изпращане и фактуриране на Поръчки, разрешаване на анулации или проблеми от всякакво естество, свързани с Поръчка, закупените Стоки и/или услуги,

• изпращане на бюлетини и/или периодични известия, чрез използване на електронна поща (e-mail, SMS)

• проучване на пазара, проследяване и наблюдение на продажбите и поведение на клиент/купувач.

13.4. С регистрация с имейл адреса и попълване на данните във формуляра за създаване на Профил и/или Поръчка, Купувачът декларира и безусловно приема, че личните му данни ще бъдат включени в базата данни на Mezoni, регистрирана в Регистъра на доказателства за обработка на данни с личен характер под номер 32465, и дава своето изрично и недвусмислено съгласие всички тези лични данни да бъдат съхранявани, използвани и обработвани за целта, предвидена по-горе в точка 13.3.

13.5. С прочитането на документа вие сте се запознали с факта, че ви се гарантират правата, предвидени от закона, а именно правото на информация, правото на достъп до данни, правото на намеса, правото на противопоставяне, правото да не бъдете субект на индивидуално решение, правото на правосъдие в случай на нарушаване на правата, гарантирани от Закон 677/2001 за защита на лицата по отношение на обработката на лични данни и свободното движение на такива данни.

13.6. Въз основа на писмена молба, датирана, подписана и изпратена на адрес: Ortisoara, 282B, Jud. Тимиш, Румъния, пощенски код 307305, внимание S.C. Super Ball S.R.L., или на contact@mezoni.bg, можете да упражните безплатно правото да поискате веднъж годишно да потвърдите дали вашите лични данни се обработват или не.

13.7. Въз основа на писмена молба, датирана, подписана и изпратена на адрес: Ortisoara, 282B, Jud. Тимиш, Румъния, пощенски код 307305, внимание S.C. Super Ball S.R.L. или на contact@mezoni.bg можете да упражните правото си на намеса в данните, в зависимост от случая:

13.7.1. коригиране, актуализиране, блокиране или изтриване на данни, чиято обработка не е в съответствие със Закон 677/2001 за защита на лицата по отношение на обработката на лични данни и свободното разпространение на такива данни, особено непълни или неточни данни;

13.7.2. трансформирането в анонимни данни на данни, чиято обработка не е в съответствие със Закон 677/2001 за защита на лицата по отношение на обработката на лични данни и свободното движение на такива данни;

13.7.3. уведомяването на трети страни, на които са били разкрити данните, ако това уведомяване не се окаже невъзможно или не включва усилие, непропорционално на легитимния интерес, което може да бъде увредено.

13.8. Също така, Mezoni може да предоставя личните данни на Клиента/Купувача на други компании, с които е в партньорство, но само въз основа на ангажимент за поверителност от тяхна страна и само за целите, посочени в точка 13.3.

14. ИЗПОЛЗВАНЕ НА БИСКВИТКИ

14.1. Политика за използване на бисквитки и подобни технологии

Тази политика се отнася до бисквитки и подобни технологии, използвани, в зависимост от случая, в уебсайтовете и приложенията, управлявани от S.C. Super Ball S.R.L. със седалище в Ортишоара, бр. 282B, окръг Тимиш, пощенски код 307305, (наричан по-долу Mezoni).

Бисквитките се използват за следните цели:

• работа на уебсайта,

• за анализ на поведението на посетителите на уебсайта,

• за реклама.

Тази политика се допълва с политиката за обработка на лични данни относно защитата на личните данни. Правилната защита на личните данни е важна цел за Mezoni и нашето желание е да бъдем възможно най-ясни и прозрачни. За всякакви въпроси, моля, свържете се с нас на privacy@mezoni.bg.

14.2. Какво представляват бисквитките?

Бисквитката е малък файл, състоящ се от букви и цифри, който ще се съхранява на компютъра, мобилния терминал или друго оборудване на потребителя, от което се осъществява достъп до Интернет. Бисквитката се инсталира чрез заявка, изпратена от терминала на потребителя към сървър на Mezoni или към сървър на трета страна.

14.3. За какво се използват бисквитките?

Тези файлове основно позволяват разпознаването на терминала на потребителя и представянето на съдържанието по подходящ начин, адаптиран към предпочитанията на потребителя.

Бисквитките предоставят на потребителите приятно изживяване при сърфиране и подкрепят усилията на Mezoni да предлага по-персонализирани услуги на потребителите, напр.: - онлайн предпочитания за поверителност, пазарска количка или подходяща реклама. Те се използват и при изготвянето на обобщена анонимна статистика, която ни помага да разберем как даден потребител се възползва от нашите интернет страници, което ни позволява да подобрим тяхната структура и съдържание, без да позволяваме личната идентификация на потребителя.

14.4. Какви бисквитки използваме?

Използваме два вида бисквитки: за сесия и фиксирани. Бисквитките на сесия са временни файлове, които остават в терминала на потребителя до края на сесията или затварянето на приложението. Фиксираните бисквитки остават на терминала на потребителя за период, определен от параметрите на бисквитките, или докато бъдат ръчно изтрити от потребителя.

14.5. Как се използват бисквитките от този сайт?

Посещението на този уебсайт може да постави следните видове бисквитки:

• бисквитки, строго необходими за работата на уебсайта

• бисквитки за анализ

• рекламни бисквитки

Строго необходимите бисквитки и/или подобни технологии са от съществено значение за правилното функциониране на сайта, като се задават на вашето устройство при достъп до сайта или след действията, извършвани на сайта, в зависимост от случая. Можете да настроите браузъра си да блокира бисквитките, но в този случай определени секции от уебсайта няма да работят правилно.

Другите категории бисквитки имат ролята, посочена в член 14.11.

14.6. Бисквитките или подобни технологии съдържат ли лични данни?

Самите бисквитки или подобни технологии не изискват използването на лична информация и в много случаи не идентифицират лично интернет потребителите. Въпреки това, има ситуации, когато личните данни могат да бъдат събрани чрез използването на бисквитки, за да се улеснят определени функционалности за потребителя или да се предложи на потребителя опит, по-адаптиран към неговите предпочитания. Такива данни са криптирани по начин, който прави неупълномощени лица невъзможен достъп до тях.

Какви са подобни технологии?

Има други технологии, които могат да се използват за същите цели като бисквитките. Mezoni използва Local Storage като подобна технология.

14.7. Блокиране на бисквитки

Ако искате да блокирате бисквитките, някои функционалности на сайта ще бъдат спрени и това може да генерира определени неизправности или грешки при използването на нашия сайт. Например, блокирането на бисквитки може да ви попречи да:

• пазарувайте онлайн

• влезте във вашия профил

Ако сте съгласни с тези ограничения и искате да блокирате бисквитките, следвайте инструкциите по-долу:

Повечето браузъри са настроени по подразбиране да приемат бисквитки, но можете да промените настройките, за да блокирате някои или всички бисквитки.

Изберете вашия браузър от списъка по-долу, за да се покажат инструкциите, които трябва да следвате, след като отворите браузъра.

Горните връзки не принадлежат на сайтове на Mezoni и Mezoni не носи отговорност за тяхното съдържание.

14.8. Администриране на предпочитания относно поставянето на бисквитки

Като цяло приложение, използвано за достъп до уеб страници, позволява по подразбиране да се записват бисквитки и/или подобни технологии на терминала. Те се съхраняват за периодите, описани в таблицата в т. 17.11. А

Други важни аспекти  за интернет?

Бисквитките и/или подобни технологии представляват централна точка на ефективното функциониране на интернет, като помагат за генериране на приятелско изживяване при сърфиране, адаптирано към предпочитанията и интересите на всеки потребител. Отхвърлянето или деактивирането на бисквитките може да направи някои сайтове или части от сайтове невъзможни за използване.

Деактивирането на бисквитките не означава, че вече няма да получавате, в съответствие със закона, онлайн реклама - а само че тя вече няма да може да взема предвид вашите предпочитания и интереси, подчертани от поведението ви при сърфиране.

Примери за важни употреби на бисквитки (които не изискват удостоверяване на потребител чрез акаунт):

• Съдържание и услуги, адаптирани към предпочитанията на потребителя – категории продукти и услуги.

• Оферти, съобразени с интересите на потребителите.

• Запазване на пароли.

• Запазване на филтри за защита от деца по отношение на интернет съдържание (опции за семеен режим, функции за безопасно търсене).

• Ограничаване на честотата на излъчване на реклами – ограничаване на броя показвания на реклама за даден потребител на даден сайт.

• Предоставяне на подходяща реклама за потребителя.

• Измерване, оптимизиране и адаптиране на функции за анализ - като потвърждаване на определено ниво на трафик на уебсайт, какъв тип съдържание се гледа и как потребителят стига до уебсайт (напр.: чрез търсачки, директно, от други уебсайтове и т.н.) . Уебсайтовете извършват тези анализи по отношение на тяхното използване, за да подобрят своите услуги в полза на Потребителите.

14.10. Проблеми със сигурността и поверителността

Като цяло браузърите имат интегрирани настройки за поверителност, които предоставят различни нива на приемане на бисквитки, период на валидност и автоматично изтриване, след като потребителят е посетил определен сайт.

Други аспекти на сигурността, свързани с бисквитките:

• Персонализирайте настройките на браузъра си по отношение на бисквитките, за да отразяват комфортно ниво на сигурност на бисквитките за вас.

• Ако вие сте единственият човек, който използва компютъра, можете да зададете, ако желаете, дълги периоди на изтичане за съхраняване на хронологията на сърфирането и личните данни за достъп.

• Ако споделяте достъп до компютъра си, може да помислите дали да не настроите браузъра си да изтрива отделни данни за сърфиране всеки път, когато затворите браузъра си. Това е опция за достъп до сайтовете, които поставят бисквитки, и за изтриване на всякаква информация за посещение при затваряне на сесията на сърфиране.

14.11. Полезни връзки и допълнителна информация

Ако искате да научите повече за бисквитките и за какво се използват, препоръчваме следните връзки:

• Ръководство за бисквитките на Microsoft

• Всичко за бисквитките

• http://www.youronlinechoices.com/ro/

Таблицата по-долу описва всяка бисквитка, използвана на уебсайта, включително нейната роля. Ние няма да използваме тези бисквитки по начини, различни от посочените в тази Политика за бисквитки.

Име на бисквитка Категория Тип Цел Строго необходимо Продължителност Кой има достъп до бисквитката

сесия Функционалност Постоянна Използва се, за да поддържа потребителя влязъл Да 10 дни Mezoni

csrf_mezoni Функционалност Постоянно Използва се за предотвратяване на неоторизирани действия чрез формуляри Да 2 часа Mezoni

Mezoni използва услугите на следните трети страни с цел предлагане на функционалности, за анализ и за реклама. Възможно е тези трети страни да задават и използват бисквитки и/или подобни технологии на уебсайтове и приложения, управлявани от Mezoni, както и на уебсайтове и приложения, различни от тези, управлявани от Mezoni.

За повече подробности вижте политиките за защита на данните, както и ръководствата за управление на потребителските предпочитания и възможностите за деактивиране, предлагани от компаниите, които управляват тези услуги, според случая.

Google Analytics

• Категория: Анализи

• Цел: Уеб анализи

• Правила: https://www.google.com/analytics/terms/gb.html,

https://support.google.com/analytics/answer/6004245

Google AdWords

• Категория: Реклама

• Цел: Ремаркетинг

• Правила: https://policies.google.com/privacy,

https://policies.google.com/technologies/ads

Hotjar

• Категория: Анализи

• Цел: Уеб анализи

• Правила: https://www.hotjar.com/legal/policies/privacy

Facebook

• Категория: Реклама

• Цел: Ремаркетинг

• Правила: https://www.facebook.com/privacy/explanation

15. ФОРС-МАЖОР

15.1. Нито една от страните няма да носи отговорност за неизпълнение на своите договорни задължения, ако това неизпълнение в срок и/или по подходящ начин, изцяло или частично, се дължи на непреодолима сила. Непреодолима сила е непредвидимо събитие, което е извън контрола на страните и което не може да бъде избегнато.

15.2. Ако в рамките на 15 (петнадесет) дни от датата на настъпването му, съответното събитие не отпадне, всяка от страните има право да уведоми другата страна за пълното прекратяване на договора, без която и да е от тях да може да претендира други вреди. -интереси от другия.

16. СПОРОВЕ

16.1. Чрез използване/посещение/преглед/и т.н. на Сайта и/или всяко Съдържание, изпратено от Продавача до Клиента/Потребителя чрез достъп и/или изпращане по какъвто и да е начин (електронен, телефон и др.), Клиентът/Потребителят декларира, че е съгласен с разпоредбите на този Документ.

16.2. Всеки спор във връзка с настоящите Общи условия, който може да възникне между Клиент/Потребител и Продавач, ще бъде разрешаван по взаимно съгласие.

16.3. Всеки спор от всякакъв вид, който може да възникне между Клиента/Потребителя и Продавача или негови партньори, ще бъде разрешаван по взаимно съгласие. Ако това не е възможно, конфликтът ще бъде разрешен от компетентния съд, съгласно приложимите законови разпоредби.

16.4. Имайки предвид разпоредбите на Регламент (ЕС) №. 524/2013 относно онлайн разрешаването на потребителски спорове и за изменение на Регламент (ЕО) № 2006/2004 и Директива 2009/22/ЕО, Продавачът предлага на Члена/Клиента възможността да избере извънсъдебно уреждане на всякакви спорове, като използва Европейската платформа за онлайн разрешаване на спорове (платформа SOL), цифров инструмент създаден от Европейската комисия, за да улесни независимото, безпристрастно, прозрачно, ефективно, бързо и справедливо уреждане чрез извънсъдебни средства на спорове относно договорните задължения, произтичащи от договори за продажба или предоставяне на онлайн услуги между потребител, пребиваващ в Съюза, и утвърден търговец в Съюза. В този смисъл можете да използвате следната връзка към платформата SOL: ODR.

16.5. Ако се установи, че някоя от горните клаузи е нищожна или невалидна, независимо от причината, тази клауза няма да повлияе на валидността на другите клаузи.

16.6. Този документ е изготвен и ще се тълкува в съответствие с българското законодателство. Приложимо право – Юрисдикция Този договор е предмет на българското законодателство. Всички спорове, възникнали между Продавача и Клиентите/Купувачите, ще бъдат разрешавани по взаимно съгласие или, ако това не е възможно, споровете ще бъдат разрешавани от компетентните  съдебни органи.

17. ПРИЛОЖИМО ЗАКОНОДАТЕЛСТВО – ЮРИСДИКЦИЯ

17.1. Този договор е предмет на българското законодателство. Всички спорове, възникнали между Продавача и Потребителите/Купувачите ще бъдат разрешавани по взаимно съгласие или, ако това е невъзможно, съгласно приложимите законови разпоредби.

Top